niedziela, 18 sierpnia 2013

ikra od młodych galaxy (15.08.13)

17 ziarenek znalazłem od młodych galaxy 15 sierpnia. Nie notowałem od kiedy one są ale pochodzą z wiosennego tarła. Oczywiście piszę o tych tarlakach.
 Udało się zrobić fotki 2 dniowych ziarenek ikry od galaxy. Wydaje mi się, że prawidłowo się rozwijają.

Co ważne to i samce są płodne, bo czasami u ryb jest tak, że samice dużo wcześniej dojrzewają i potem bywa problem z ikrą.Tu jednak wszystko prawidłowo przebiega.
19 sierpnia następuje wylęg z tej ikry co  dzień wcześniej sfotografowałem.

25 sierpnia przeniosłem ten wylęg do małego pojemnika. Z 17 ziarenek wylęgło i rozpłynęło się 9 młodych. Wynik nie jest dla mnie powalający. Pewnie ze względu na wiek młodych wyszła mi niska liczba młodych ryb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz