środa, 14 sierpnia 2013

red cobra poecilia reticulata-popularna odmiana gupika

Kilka razy przewinęły mi się te ryby przez akwaria. Obie płcie bardzo atrakcyjne dla oka. Tym razem jedynie mam samce tej odmiany w ilości aż 2 szt. Choć do jednego jestem na 100% przekonany to drugi wydaje mi się być nieco inny ale jest duży problem znaleźć kilka jednolitych ryb.



Co do tego z pierwszej fotki mam pewność, że to typowy przedstawiciel cobry czerwonej.


A ten drugi samiec widoczny na tym zdjęciu ma ciało jaśniejsze.No ale cóż jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma tak mówi stare powiedzenie i przygarnąłem go na tą chwile do swej małej hodowli. Obecnie ryby obserwuje gdyż muszę mieć pewność, że jego blady kolor ciała nie był skutkiem stresu wywołanego przerzucaniem ryb.

I teraz to co ważne dla mnie. Te gupiki to typowe triangle więc pod tym kątem trzeba szukać samców. Płetwy ciemno czerwone ze wzorkiem, ciało ciemne. Tu oczywiście również ideału nie znalazłem więc samce mają za zadanie przekazać swoje geny na jak najwięcej przychówku a potem zacznę selekcje pod kątem odbudowania stada czerwonej cobry.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz